Juu, heti kärkeen toivottelisin hyvää äitienpäivää kaikille edesmenneille, nykyisille ja tuleville äideille((:

 

Köhköh* En osaa sanoa muuta äitienpäivään liittyen, joten heitetään surkealla aasinsillalla muihin aiheisiin---->

 

 

 

Tässä pari yötä sitten mun sydän hakkas ihan hiton kovaa ja nopeesti ihan ilman syytä. Siis, makoilin ihan vaan sängylläni ja venailin, et nukahtaisin, kun tää hillitön sydämen hakkaaminen alko. Vähän rupes jo karmii ja hämmentää jajaja tollee. Onneks se loppu joskus vartin pääst, mut silti... Seuraavan yön pelotti et tulee taas joku tommonen "kohtaus". 

Onnistuin nukahtamaan, joskin unet ei ollu niinkää hyviä. (Perskeleen unisiepari on varmaan viallinen!:D)  Hämäriä mielikuvia unesta, jossa tyyliin kävelen jossain metsäs yöl ja jostain ilmestyy jtn otuksia jotka lähtee jahtaa mua ja saaki kiinni ja tappaa mut jollain piikkinuijan tapasilla aseilla:D Painajaiset on ihan tuttuu mulle, nään niitä varmaan joka yö, mut tän sydämen hakkaamisen jälkeen ne tuntu jotenki... Todellisemmilta? 

    Tuotah.. Sitten loppu-yöstä mieleen muistu oma hahmoni Biron, joka siis "syö" unia ja/tai muuttaa ne painajaisiks:D Näin jossain kohtaa unta myös siitä, että olin koirahahmossani, Biron ilmesty huoneeseeni ja kertoi tulleensa syömään uneniXD KYLLÄ! Olen hivenen hullu/ sekasin!
 

Hihi, SE oli kyllä aika koominen uni:DDD  


 

 

Eeei sit kai muuta, Rei kuittaa!