Nii shiis, miul oli nimmarit tänään(voitte koittaa päätellä mun nimen:D). Ei sinäänsä mitään ihmeellistä, mut aattelin kuiteski ilmotella, ku en muutakaan päiviteltävää keksi(:

 <---- Joku random kuva miun altterista(dunno why)

 

Oli mulla oikeesti jotain kerrottavaaki mun arjesta;

Nii siis, olin ihan normisti valmistautumassa kouluun lähtöön, hiukkasen oli kiire ja muutama asia viel tekemättä, muttah koska mun koulumatka on jotakuinkin 10 km ja olin menossa pyörällä, päätin jo lähteä reippahasti kohti koulua. Ehdin just pyöräillä ehkä 20 metriä, kun huomasin takarenkaan olevan tyhjä ja palasin kotiin hakemaan rahaa bussiin. Tietenkään kotona ei ollut yhtään rahaa ja tässä kohtaa rupes jo vähän tuntumaan, et "kohtalo" tai joku haluu kertoo, ettei mun pidäkkään mennä kouluun. Otin nevosta vaarin ja jäin himaan kattomaan leffaa, siivoilemaan kylppäriä ja ulkoiluttamaan koiria. Ihan tyytyväinen oli päätökseeni ja kun kurkkasin vielä wilmasta, et mull ois ollu neljään asti, tuli aika kuningas olo.  

Fuck yeah!

 

Ja sit viieel kiitokset kaikille nimipäiväonnitteluista ja lahjoista(:

Love you!

Rei kuittaa jälleen