Kukaan tuskin ees lukee näitä mun juttuja, muttah olen kuitenkin pitäny ny vähän taukoa tän blogin pitämisen kanssa. Suoraan sanottuna mitään järisyttävää ei ole tapahtunut (Siis lukuun ottamatta koulujen loppumista). Mulla ei oikeastaan ole hajuakaan miks yleensäkään kirjotan tätä merkintää. 


 

Juuh, koulu siis loppu ja keskiarvoks tuli tasan 8. Sinäänsä olen ihan tyytyväinen ja köksän stipendi oli kans ihan jees. Tapahtumaan juhlistin suht rauhallisissa merkeissä muutaman kaverin kanssa.(käytiin piknikillä ja tolleen). 

Meille tuli kans hommattua uus grilli ja pihakalusteet, joita sitten testailin kaverin kanssa muistaakseni seuraavana päivänä(:

*Rits. Siis joo, oon ihan sekasin koko lomasta ja töissäkin ois kiire jajaja....En ny mitenkää saa ajatuksia järjestykseen, joten kirjottelen sit ku oon jokseenkiin selvemmässä mielentilassa.